Kriebels en zenuwen - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Kriebels en zenuwen - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Kriebels en zenuwen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 Juli 2015 | Nederland, Meppel

Over 8 nachtjes is het zo ver: dan vlieg ik naar Bergen in Noorwegen om een maand lang de mooiste plekjes van Noorwegen, Zweden en Finland te bezoeken.
De vlucht er naar toe en de eerste overnachting zijn geboekt. Verder laat ik alles op me af komen en zal ik per dag zien waar ik terecht kom en waar ik die avond zal overnachten.
Ondanks dat ik er erg veel zin in heb, ben ik toch best een beetje zenuwachtig. Het idee dat ik geen idee heb waar ik over 9 nachten zal slapen en of ik dan al wat mensen heb ontmoet vind ik wel een beetje spannend.
Toch mogen de zenuwen de pret niet drukken ☺. Het is altijd al een droom van me geweest om te gaan reizen, mooie plekjes te ontdekken en nieuwe mensen te ontmoeten. En deze droom wordt over ruim een week verwezenlijkt! Ik verwacht dat ik na deze reis alleen maar meer van de wereld wil gaan zien, maar dat is voor later. De kriebels om te gaan reizen steeds meer naarmate mijn reis dichterbij komt.
Voor nu is het voornamelijk nadenken over wat ik allemaal mee moet nemen en spulletjes bij elkaar verzamelen. En natuurlijk nog even genieten van alle lieve mensen om me heen! ☺

  • 10 Augustus 2015 - 12:33

    Brechtje:

    Heb de eerste dag van je verslag gelezen. Dat reizen gaat je zeker lukken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 17015

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: