Dag 7: Relaxen en Pulpet Rock - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Dag 7: Relaxen en Pulpet Rock - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Dag 7: Relaxen en Pulpet Rock

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Augustus 2015 | Noorwegen, Stavanger

Vandaag is niet een hele spannende dag, maar vandaag ben ik wel al een week weg! Wat gaat de tijd snel! Al weer ¼ van mijn reis! Maar aan de andere kant voel ik me al best ingeburgerd in Noorwegen. Vanochtend hebben we uitgeslapen. Ik werd ongeveer om 10 uur wakker. Toen ben ik mijn blogs gaan bijschrijven van afgelopen dagen. Ik had namelijk wel al snel wat aantekeningen gemaakt, maar nog niet alles opgeschreven. Ik was te moe, het was te laat en er was niet altijd wifi. En nog steeds niet, maar als ik ergens wifi heb zal ik het allemaal uploaden.
We hebben even rustig ontbeten en een beetje rond gehangen in het huis. Rachel haar knie is gelukkig al wat beter, dus we gaan vanmiddag naar de Pulpet Rock. Het plan was om vandaag naar het centrum te gaan en een beetje rond te lopen, maar de voorspelling voor het weer voor morgen is erg slecht en dan wil je geen hike gaan doen. Dus we draaien het om.
We zijn eerst even naar de supermarkt gegaan om eten te kopen voor de lunch en voor vanavond. Daarna zijn we met Annelie en haar hondje met de auto naar de hike van Pulpet Rock gereden. We moesten ook een stukje met de boot, aangezien de weg daar ophield. De hike van Pulpet Rock is gelukkig niet zo heel lang, maar iets van 3 a 4 uur. We moeten namelijk nog een beetje bijkomen van al dat gehike afgelopen dagen. De hike was erg mooi en Pulpet Rock is echt prachtig. Je kijkt zo uit op Liesjefjord. Vooral de terugweg had ik erg last van mijn knie, beetje overbelast denk ik, gelukkig was het maar een korte hike!
Toen we weer thuis waren hebben we heerlijk gekookt: zelfgemaakte kikkererwtenburgers met aardappels uit de oven en salade. Daarna nog een filmpje gekeken en gaan slapen. Morgen gaan we Stavanger in en de dag erna gaan we via Bergen naar Oslo (de beroemde treintrack met prachtig uitzicht).
Xxx

  • 11 Augustus 2015 - 16:54

    Laura:

    Ja, dat is echt genieten. Al het hiken, ik kan me voorstellen dat je dan je knieën voelt.
    Maar het is een hele ervaring met prachtige uitzichten.
    Echt leuke verhalen!

  • 11 Augustus 2015 - 23:13

    Tiny:

    Hoi Sanne,
    Ik ben net terug van vakantie en wou even je verhalen lezen. Wat heb je al veel gedaan en gezien, en wat ben je sportief bezig! Super, zeg! Het is idd een prachtig land.

  • 12 Augustus 2015 - 10:00

    Brechtje:

    Wat heb je al veel gezien, gelopen en beleefd in Noorwegen! En wat een leuke mensen ontmoet je zo. Ook fijn voor jou dat je met Rachel kan optrekken. Veel plezier nog verder! X Brechtje

  • 24 Augustus 2015 - 10:50

    Sanne Kruid:

    Bedankt lieve tantes en mam ! :)

    (Ik heb eindelijk een gemakkelijke manier gevonden om te reageren op berichtjes)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 17017

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: