Dag 8: Stavanger city centre: Shopping and beach - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Dag 8: Stavanger city centre: Shopping and beach - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Dag 8: Stavanger city centre: Shopping and beach

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Augustus 2015 | Noorwegen, Stavanger

Vandaag hebben we weer lekker uitgeslapen. Daarna nam Anne Line ons mee naar het stand, waar we een stukje hebben gewandeld met het hondje.
Na het strand zijn Rachel en ik het centrum van Stavanger in gegaan. Aangezien we geen wifi hebben bij onze host was de eerste stop een supermarktje met gratis wifi ☺. We zaten zo’n half uur voor de supermarkt om onze mails en berichtjes e.d. te checken. Verder zijn we wat winkeltjes in geweest en hebben we zelfs wat leuke koopjes gedaan (wel in de aanbieding natuurlijk, want tjsa, het blijft Noorwegen). Ook zijn we in het oude centrum geweest waar veel schattige houten huisjes waren. Verder was er een leuk marktje en toen hadden we het grootste deel eigenlijk wel gezien. Stavanger is wel een aanrader, met gezellige kleine straatjes en aparte winkeltjes. Op de terugweg zijn we uiteraard weer even langs het supermarktje met wifi gegaan en heb ik even met het thuisfront gebeld, via whatsapp (nu begrijp ik pas hoe handig zoiets kan zijn: gratis bellen! Daarna gingen we terug naar onze host en hebben we gekookt en al vast onze spullen ingepakt. Morgen gaan we met de kustbus naar Bergen om vanaf Bergen de beroemde treinreis te nemen naar Oslo, ik ben benieuwd!
Good night!

• 23 Augustus 2015 - 15:20

Marisa:

San, via Viber kun je ook gratis bellen en berichten sturen, en volgens mij werkt dat beter dan whatsapp bellen! Misschien als je internet hebt kun je dat downloaden :)

• 24 Augustus 2015 - 10:48

Sanne Kruid:

Ah thanks maries!
    Maar wWahtsapp werkt eigenlijk verrassend goed als de wifi een beetje prima is :)

En skype/facetime blijft natuurlijk het leukste.

Dikkke kus