Dag 15: Ochtendstond… goud in de mond! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Dag 15: Ochtendstond… goud in de mond! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Dag 15: Ochtendstond… goud in de mond!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Augustus 2015 | Zweden, Stockholm

Vanochtend ben ik erg vroeg opgestaan (om 6.30) om met de boot van 8.15 langs de Archipelago eilanden te varen. Wow, wat een uitzicht! En wat was het al warm toen ik om 7.45 de deur uit liep! Ik zou vaker zo op tijd op moeten staan! Het was vandaag wederom een hele mooie dag en het uitzicht op de eilanden vanaf de boot was ook echt erg gaaf! Na 2,5 uur kwam ik op het eiland waar ik van de boot af zou gaan: Gällno. Toen ik van de boot af stapte was ik opeens in de middle of nowhere. Er was maar 1 weg over het hele eiland, dus daar liep ik maar overheen. Na even lopen kwam ik bij een heel klein en schattig winkeltje, het enigste winkeltje van het eiland dat alleen in de zomer open is. Toen ben ik verder gaan lopen en kwam bij een hostel, located in een oude school. Dat zag er erg leuk uit. Ik heb me laten vertellen dat er nu niet zoveel mensen meer op het eiland wonen (iets van 20) en geen kinderen meer. Het is wel een grappig idee dat kinderen toen de school sloot dus elke dag met de boot naar school moesten. Na het hostel kwam je echt in de natuur, alsof je helemaal alleen op het eiland bent, echt gaaf! Die stilte en de natuur. Bij een mooi plekje aan het water heb ik even in de zon gelegen en geluncht. Daarna ben ik nog een stukje verder gelopen en ging ook niet te laat weer terug, want ik wilde de boot van 15.30 weer terug nemen.
Terug bij het hostel ben ik weer van bed gewisseld, nu voor de laatste keer. ’s Avonds heb ik een beetje geskyped met wat leuke mensen en heb ik verder niet veel bijzonders gedaan, gewoon een beetje gechillt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 17030

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: