Dag 20: Hmmmm vegan! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Dag 20: Hmmmm vegan! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Dag 20: Hmmmm vegan!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Augustus 2015 | Estland, Tallinn

Vanochtend ben ik weer wat langer in bed blijven liggen om bij te komen van gisteren, wat overigens nog niet echt gelukt is. Om 12 uur moest ik uitchecken en om 14.15 zou mijn bus gaan. Na het uitchecken heb ik eerst nog een beetje in het hostel gehangen met de 3 jongens. Daarna zijn we naar de markt geweest om te ontbijten en toen was het helaas al weer tijd om afscheid te nemen. Maar wat heb ik gelachen met deze jongens!
De bus zou er ongeveer 4,5 uur over doen om naar Tallinn te gaan, ik heb een beetje naar buiten gestaard, een beetje geslapen en een filmpje gekeken (elke stoel had een soort van eigen tablet, erg chill!) en er was ook wifi ☺. Wat moet je toch zonder…
Om 7 uur kwam ik aan in Tallinn, moest nog even met de bus en het laatste stukje lopen naar het hostel. Gelukkig was dat niet zo ver. Mijn eerste indruk van Tallinn is dat het een erg levendige stad is met veel kroegjes, restaurantjes, veel cultuur en bezienswaardigheden en van die knusse binnen tuintjes.
Na mijn bed ed. Klaargemaakt te hebben ben ik op aanraden van de jongen achter de receptie naar een vegan restaurant gegaan een paar straten verder. Wow, wat heb ik heerlijk gegeten! Ik had ook best wel trek dus ik heb mezelf verwend op een driegangen diner. Voornamelijk ook ‘nieuwe’ dingen voor mij, wat ik altijd erg leuk vind ☺.
Voor de geïnteresseerden: een uitgebreide uitleg van mijn avondeten:
Als voorgerecht had ik bietjesravioli met cashewnotenkaas (ja, kaas van cashewnoten: wow: heerlijk!!) Ik wist niet eens dat dit bestond!
Daarna had ik een soort van aardappelgratin met spinazie met seitan en mosterdsaus.
En als toetje had ik lemongrass-cashewnoten crème met zwarte bessen saus en verse bessen.
Nomnomnom!

  • 24 Augustus 2015 - 10:42

    Oma De Boer:

    Oma de Boer vindt het prachtige verhalen en dat je heel wat aandurft!
    Ze wenst je nog een goede tijd toe.

  • 24 Augustus 2015 - 10:46

    Laura:

    Sanne, wat geweldig wat je allemaal meemaakt !
    En je schrijft ook erg leuk, heerlijk om te lezen.
    Nog een week dus geniet er maar van!
    Veel liefs van je moeder.

  • 24 Augustus 2015 - 11:00

    Sanne Kruid:

    :) wat lief!
    Dikke kus (ook aan oma!)

  • 24 Augustus 2015 - 11:02

    Lisa:

    Hee Sanne,
    Wat leuk om al je verhalen te lezen!
    Het klinkt fantastisch wat jij allemaal meemaakt!
    Heel veel plezier nog :)
    X Lisa

  • 24 Augustus 2015 - 12:07

    Gre:

    Fantastisch Sanne wat jij allemaal beleeft!leuke verhalen en gezellig al die mensen die je ontmoet.hoe ga je verder ? Al richting Finland. Gr Gre

  • 24 Augustus 2015 - 15:30

    Sanne Kruid:

    Hallo!
    Dank jullie! :)
    Ik ben van plan om eerst hier nog een paar dagen te blijven en ook een beetje de omgeving van Tallinn te bekijken & dan donderdag of vrijdag naar Helsinki te gaan.
    En dinsdag moet ik in Jyvaskyla zijn.

    Veel liefs!

  • 08 September 2015 - 18:21

    Albertine:

    Hallo Sanne, zo ik heb jouw blog maar eens opgezocht. Lijkt mij fantastisch wat jij allemaal meemaakt. Once in a live time! Goed opslaan in je geheugen, genieten en 'contacten maken, vriendschappen sluiten en veel leren van het leven maar ook wat betreft jouw studie! Zet hem op meid, a big hug en groetjes van oom Harry en tante Albertine.

  • 10 September 2015 - 12:56

    Sanne:

    Dank jullie voor jullie lieve berichtje!
    Dikke knuffel en groetjes terug! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 17032

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: