I'm back! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu I'm back! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

I'm back!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 Augustus 2016 | Nederland, Meppel

I'm back! Ik ben terug! Niet per se in Nederland, want dat ben ik al weer een hele tijd, maar terug op waarbenjij.nu. Wat dus betekent dat ik bijna weer weg ben!
Ik merkte dat ik op het laatst niet zoveel zin meer had om stukjes te typen, vooral ook omdat ik daar zo in het leven zat en gewoon 'normale' dingen deed en ik het dus niet zo interessant vond om te melden dat ik naar studie, polo en feestjes ging.
Maar ik heb goede moed voor het komende jaar om weer leuke verhaaltjes te typen! :)
Er is alleen wel 1 maar, het worden vanaf het volgende verhaal Engelse stukjes. Hopelijk vinden jullie je weg in het Engels, of vinden jullie het een geschikt moment om (beter) Engels te gaan leren (lees: pap en mam).

Liefs!!

  • 07 Augustus 2016 - 13:35

    Brechtje:

    Nice!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 17028

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: