Dag 2 Walking around + the quest for healthy food - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Dag 2 Walking around + the quest for healthy food - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Dag 2 Walking around + the quest for healthy food

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Om half 9 vond ik het wel weer tijd om uit bed te gaan en een beetje van NY te bekijken. Na een rustige start en nog even contact met het thuisfront ben ik een stukje gaan lopen, of zeg maar gerust een stuk! Ik dacht ik ga even richting het water lopen zodat ik daarna nog even aan de slag kan voor studie. Toen kwam ik bij de brug en dacht ik, ik ga even de brug over, dus uiteindelijk liep ik door een parkje aan de andere kant van het water. Mijn eerste indruk van New York was dat het stinkt, druk is en dat het lawaai achtig is, voornamelijk door de metro en door alle etensluchten. Maar in het parkje was het wel lekker een beetje rustiger. Toen moest ik nog het hele eind terug over de brug en was ik blij dat ik weer bij het hostel was. Daar ben ik nog even aan de slag gegaan om daarna ergens wat te eten te zoeken, wat relatief gezond eten te zoeken. Dat was nog best een uitdaging met een hele straat vol fastfood ketens, maar ik heb een lekker (Japans?) tentje gevonden en een heerlijke maaltijd met rijst, groente en tofu gehad ☺. Alleen wel een beetje spicy. Daarna ben ik weer terug gegaan naar het hostel om een beetje op tijd te gaan slapen aangezien ik toch de jetleg wel een beetje voelde.

  • 26 Augustus 2016 - 10:47

    Brechtje:

    Hi Sanne,
    Dat je last hebt van een jetlag, kan ik me goed voorstellen. Nou, je hebt wel een lekker stuk gelopen. Goed om een indruk te krijgen van NY.En fijn dat je een gezond eettentje hebt gevonden.
    Liefs, Brechtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: