Dag 3 Finishing work + central park - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Dag 3 Finishing work + central park - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Dag 3 Finishing work + central park

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Vandaag werd ik al vroeg wakker (7.30), dus ben ik er maar uit gegaan om een stukkie te gaan hardlopen over de ‘Williamsbridge’. Best wel een leuk stukje met uitzicht op de Brooklyn bridge en een stuk waar veel mensen aan het hardlopen zijn. Jammer genoeg wilde mijn nieuwe fancy horloge pas op de terugweg signaal vinden, maarja het gaat om het idee. Ik had wel het idee dat na dat stukje hardlopen boven de metro en alle auto’s die ook over die brug rijden, ik wel wat frisse lucht kon gebruiken om even te compenseren. Dus het plan voor smiddags was om naar het central park te gaan. Maar eerst: af maken wat af moet. Zo gezegd zo gedaan. Terwijl ik nog even aan het werk ging kreeg ik een appje in de ‘Dutchies app’ (de Nederlandse mensen die mee doen met de World Merit 360) wie er zin had om smiddags naar het central park te gaan: een betere timing kon niet. Dus ‘smiddags meette ik met Nick om samen naar het park te gaan. Het voelde echt alsof ik een blind date had, want ik had Nick nog nooit gezien. Vooral toen ik stuurde ‘Ik sta op 5th avenue bij st. John en heb een blauw jurkje aan’. Na een paar anderen voor Nick te hebben aangezien, was hij er eindelijk en gingen we naar het Central park. En wat is dat groot! Al vrij snel herkenden we veel dingen uit films, zoals home alone en Stuart little, leuk om te zien. Na een hele wandeling door het park zijn hebben we lunch gehaald en zijn we weer in het park gaan zitten. Daarna zijn we richting Times Square gelopen om Afra te meeten (een ander meisje uit NL die Nick kent). Toen zijn we met z’n drieën ergens wezen uit eten. Natuurlijk waren de porties weer veel te groot, dus had ik ook meteen lunch voor de dag erna: win-win! Daarna zijn we alle 3 terug naar ons hostel gegaan (alle 3 aan de andere kant van NY). Moe en voldaan kwam ik terug, en vooral met hele vermoeide benen! Ik was vooral voldaan omdat ik eindelijk wat meer van NY heb gezien en het toch eigenlijk allemaal best wel gaaf vind ☺. Ik denk dat ik vooral wat tijd nodig had om mijn hoofd even te legen en dat ik daarom in eerste instantie niet zo heel enthousiast was. Nu ik het laatste onderdeel van honours af heb, begin ik heel veel zin te krijgen om alles van NY te ontdekken én nog meer zin te krijgen in de merit 360!!!

  • 26 Augustus 2016 - 10:53

    Brechtje:

    Hi Sanne,
    Fijn dat je al leuke mensen hebt ontmoet van World Merit. En dat je Central Park hebt ontdekt: een oase in de stad!
    Poeh, nog je Honours afronden nu...pittig hoor. Hopelijk ben je daar snel klaar mee. En dan helemaal je richten op WM en NY! liefs, Brechtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 17035

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: