Day 27: Plane to Lima, Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Day 27: Plane to Lima, Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Day 27: Plane to Lima, Peru

Door: Find English version below

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 September 2016 | Peru, Lima

Wat ik het meeste mis van Nederland? Vers water uit de kraan en Hollandse kaas!
Ik zit nu in het vliegtuig op weg naar Lima, Peru. Het besef dat ik vannacht in Lima slaap is er nog niet helemaal, dat zal vast pas komen als ik in het huis van mijn gastgezin ben. Maar voor ik me bezig hou met Peru en Spaans leren, eerst maar even reflecteren op afgelopen weken. Jeetje, wat zijn de weken voorbij gevlogen! Ik heb het gevoel dat ik in twee weken 3 jaar ouder ben geworden, niet in leeftijd, maar in ervaringen. Wat heb ik bijzondere mensen ontmoet zeg. We hebben echt in een bubble geleefd. De meesten zijn al weer thuis en weer terug in het ‘normale’ leventje en ik? Ik ga door naar de volgende bubble, maar dan een die wat minder afgesloten is van de rest van de wereld en met wat meer tijd voor mezelf en tijd om na te denken bij de dingen die ik doe, in plaats van doen doen doen.

Terug kijkend op hoe ver ik ben gekomen met schrijven, stopt het schrijven al vrij snel, al voor het programma van Merit360 officieel is begonnen. Om even een indruk te geven van hoeveel tijd ik had om even rustig te gaan zitten en mijn blog te typen. Ik zie dit overigens niet als iets negatiefs, dat het zo vol en druk was, ik heb geen seconde willen missen en het is het 100000x waard geweest en ik zou het zonder twijfel zo weer over doen.

Ik heb wel wat notities gemaakt over de twee weken met WM en de week erna in NYC, maar 1) mijn geheugen laat me in de steek wat ik ook alweer allemaal heb gedaan 3 weken geleden en 2) het is onmogelijk om over te brengen wat ik allemaal heb ervaren en wat deze twee weken en de mensen die ik er heb ontmoet met me hebben gedaan. Maar geloof me, het was geweldig!

What I miss most about the Netherlands? Fresh water from the tap and Dutch Cheese! I am now on the plane to Lima, Peru. I do not really realize yet that tonight I will sleep in Lima, but that realization will probably happen when I am at my guestfamily their place. But, before I focus on Peru and learning Spanish, first some reflections on what past weeks. The weeks flew by, I have the feeling that I grew three years older in those few weeks, not in age, but in experiences. I have met such wonderful people, living in the ‘World Merit 360 bubble’. Most have returned home, back to reality. And me? I continue to dive into the next ‘bubble’, but now one that is less shut down from the rest of the world, and with some more me-time and time to process what it all is that I am doing, instead of doing doing doing.

Looking back on what I have all written for my blog so far, the every day writing stops the day World Merit 360 starts. To give you an impression of how much time there was to sit down and take some time to write. I do not see this as something negative, being busy all the time, I would not have want to miss a single second of it. It has been wort hit 10000 times and without doubt, I would do it all over again. ☺

I did make some notes on what I have been doing during the two weeks of WM and the week after in NYC, but 1) my memory lets me down in what it was all that I did three weeks ago and second, it is impossible to describe what it all is that I have experienced and what those two weeks and the people that I have met have done to me. But believe me, it was amazing!

  • 22 September 2016 - 10:58

    Gre De Boer:

    Geweldige verhalen,ik merk dat je het intens ervaart.veel plezier

  • 23 September 2016 - 12:25

    Brechtje:

    Sanne, geweldig dat je zoveel ervaringen hebt opgedaan bij WM en ervan hebt genoten. Veel succes en plezier in Lima. Adios!


  • 23 September 2016 - 19:51

    Laura:

    Dear Sanne,

    It's verry nice to read your story About the WM.
    And wath you will do for the world!
    I'm proud of you !
    And now it is time to relax!
    Love you ❤️
    Tour mom.

  • 29 September 2016 - 08:31

    Merel:

    Hallo schatje!
    Klinkt goed allemaal, ik geloof dat je erg aan het genieten bent. Ga daar vooral nog even mee door ;-)
    Have fun in Zuid Amerika!
    Adios<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 17021

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 17 December 2016

NY and Peru

03 Augustus 2015 - 31 December 2015

Van Bergen naar Jyväskylä

04 Januari 2017 - 30 November -0001

New Zealand and more

Landen bezocht: