Dag 23: Chillen + regeldingetjes - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu Dag 23: Chillen + regeldingetjes - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Sanne Kruid - WaarBenJij.nu

Dag 23: Chillen + regeldingetjes

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 Augustus 2015 | Estland, Tallinn

Vandaag hou ik een beetje een chill & regeldagje, om een beetje bij te komen en me voor te bereiden op studeren in Jyväskylä. Dus ben ik met mijn laptop in de gemeenschappelijke ruimte gaan zitten en heb ik even contact gehad met mijn tutor (degene die me opvangt en rond leidt de eerste week).
Ook heb ik vast de boot naar Helsinki en een hostel voor in Helsinki geboekt. Daarna ben ik weer een beetje rond gaan lopen in het oude centrum en ben ik naar wat shopping malls geweest.
Als afsluiter van Tallinn wilde ik graag weer in het vegan restaurantje van de eerste avond eten. In mijn dorm was ik iemand tegen gekomen die ook wel benieuwd was naar het restaurant en dus zijn we er samen gaan eten. Het was weer erg lekker ☺.
’S Avonds ben ik mijn spullen vast een beetje gaan inpakken en heb ik een beetje geklets met het meisje dat boven me slaapt in het stapelbed.